Friday, September 27, 2013

Kawan Kpop ku di Sekolah !

Assalamualaikum bagi Islam dan Salam Sejahtera bagi bukan Islam . Selamat Petang ku ucapkan kepada hadirin hadirat sekalian... *cewahh~~ Power x? *wink2  Haha !! Baiklah hari ni aku buat entry pasal member aku yg sorang ni.... dia ni bukan kawan biasa tau.. ye ada "TITLE" kat blakang iaitu kawan Kpop... haha ! hebat kan dia.... aku n dia ni selalu la pegi skolah bukak topik hal2 kpop ni... Org pegy skolah bukak topik blajar2 tapi aku buat je yg org lain buat cuma kite varietykan dia.... haha! kadang2 aku bising2 dlm kelas hal2 kpop ngan dia... ada je yg rase serabut ngan kpop aku ni *lantaklah diorang janji aku happy ckp bab2 ni..... Aku buat donno je lah diorang... Oops ! terlebih topik lak.. aku nak crita pasal pompuan ni lagi... bile semek ni takdok aku rase sunyi je dlm kelas sbb xdok org nok ckp pasal kpop2 ni... haha ! Biasa bile aku ckp hal2 kpop ni diorang terus ckp ( x minat sorry ) tp bile aku bukak dia layan lah jugak tapi slalu kondem aku punya cite... Dia ingat dia hebat sangat ngan cite2 dia tuh ??? haha ! Nak tgk siapakah dia ? Tgk bwh ni muke dia...


Itulah dia classmate Kpop aku di sekolah.. Lupekan aku dibelakang yg TERSANGAT COMEL ! ;) Kite fokus ke pompuan tuh okay ? Nama dia  Nurul Annisa Binti Din . *Nak tau lebih lanjut pasal dia ?? tak boleh~ :P ... Haha ! Kitorang selalu rebut2 idols nak jadikan Bias . Kalau dalam EXO, aku punya bias D.O dan dia KAI tapi dia sekarang ni dah pilih CHANYEOL... sian KAI semek ni x layan... Kalau dalam TEEN TOP lak , Aku NIEL dan dia CHUNJI . Banyak sangat lah kalau nak bgtau kan... penat tangan den naip.. haha ! I think ni je lah yg bisa gue update kan.. Haha ! Nanti Ketemu lagi ya ??? Anyeong !

No comments:

Post a Comment