Thursday, September 26, 2013

Background Picture !

Assalamualaikum bagi Islam dan Salam Sejahtera bagi bukan Islam ! Haha ! Selamat Malam semua ! kali ini aku update byk sikit sbb nanti aku sibuk lak dgn kerja2 rumah yang diberikan guru.... kay tanpa lengahkan mase.. Nampak aku punya Background Picture ?????? Kenal sape dia ???? It's my Biased ! D.O ( bg yang tahu hal2 kpop la. ) Baiklah. Yang kenal diam bagi yg x knl.. meh aku kenalkan... Lelaki hensem kat belakang tuh nama dia D.O tu name stage dia.. kalau nama betul Do KyungSoo... dia ni dtg dari Planet Exo . nama kumpulan Exo dan mempunyai kuasa TANAH ! Tanah woo~~ hebat ! Daebak ! Dia jugak Main Vocal dalam EXO ! Dia ada pasangan dia , Kai.. Nickname bagi diorang ialah KaiSoo. Tuh gambar diorang yang sweet....



Yang pegang kepala nama dia Kai dan yang kene pegang kepala nama dia D.O . Sweet kan diorang? Haha! *menggila kejap ! Harap diorang lelaki je kalau tak dah lama berkasih ! haha ! Btw tu je lah kot malam ni.. nanti kalau aku ada NEWS lagi untuk korang.. akan ku updatekan... K bye ! Off !



No comments:

Post a Comment